Po co zawieszki przy produktach alkoholowych?

producent zawieszek

Stosowanie ciągle tych samych chwytów marketingowych nudzi i nie zachęca klientów, którzy stają się coraz bardziej wymagający. Jakiś czas temu niektóre napoje alkoholowe przestały się wyróżniać wśród innych wyłącznie butelkami o ciekawych kształtach. Wprowadzono inne, dodatkowe rozwiązanie – zawieszki.

Wewnątrz zawieszek znajduje się „dodatek” w postaci smakowego żelu z wyraźną nutą np. limonki lub maliny. Smak jest dowolny (zależy od tego, jaką wizję ma producent opakowań alkoholu danej marki), ale pozwala stworzyć ciekawą kompozycję, odmienić dobrze znaną wódkę lub inny trunek. Ludzie lubią tego typu eksperymenty, jak też lubią alkohole smakowe – to pewne urozmaicenie lub złagodzenie ostrego posmaku, jaki zostawiają niektóre z nich. Sama możliwość wyboru – użyć zawieszki czy nie – daje niektórym dużo satysfakcji z wyboru i zakupu właśnie tego konkretnego produktu i przyczynia się do tego, że chcą częściej po niego sięgnąć kupując alkohol.

Zawieszki są bardzo przyszłościowe, choć na początku obawiano się, jak i czy w ogóle przyjmą się wśród klientów. Ich rola to głównie dawanie klientom dodatkowej możliwości, bo z zawartości zawieszki można skorzystać lub nie – pełna dowolność. Istnienie takich zawieszek to również furtka dla producentów – Producent zawieszek dzięki nim może łączyć z trunkiem dowolne smaki lub innego rodzaju dodatki spożywcze. Zawieszka bywa też wyróżnikiem opakowania – jest od razu możliwa do zauważenia, więc jeśli alkohole są prezentowane w sklepie na półce lub na wystawie, zainteresowani klienci nie mają problemu z rozpoznaniem konkretnej marki. Dodatkowe miejsce (na zawieszce) daje również okazję do umieszczenia tam reklamy, znaku firmowego, elementu graficznego, który będzie łatwy do zapamiętania. Znak taki może pojawić się później w innych miejscach i zostać na stale powiązany z daną marką produktu bądź z konkretną linią wspomnianego alkoholu z dodatkiem smaku lub smaków.

Posty powiązane

Podziel się opinią