Trzy zasady przy wyborze gadżetu reklamowego

reklamowy gadzęt

Dziś przedstawimy trzy zasady obowiązujące przy wyborze gadżetu reklamowego.

1. Jaki mamy budżet?

Pieniądze chcąc nie chcąc zawsze odgrywają ważną rolę. Większość klientów dzwoniąc do agencji reklamowej pyta o koszty, więc jest to czynnik wpływający na podjęcie decyzji zakupowej. Oczywiście jest także grupa, dla której pieniądze nie stanowią problemu, ale umówmy się jest to nisza. Zakres cen jak w każdej branży jest szeroki. Wiadomo, że innym budżetem będą dysponować przedstawiciele banków, a innym właściciele małych firm jednoosobowych czy też osoby prywatne.

2. Do kogo ma być adresowany gadżet?

Adresat jest ważny, bardzo ważny. Przecież nie kupimy osobie starszej tableta firmowego czy jakiegoś zaawansowanego technicznie urządzenia. Gadżet musi kojarzyć się z naszą firmą, ale powinien także być praktyczny w użyciu.

3. Z jakiej okazji?

Gadżet reklamowy powinien być stosowny do okazji. Jeżeli pragniemy wziąć udział w targach reklamowych lub szkoleniach, mile widziane są drobiazgi w postaci cukierków czy innych słodkości. Ekskluzywne gadżety to opcja odpowiednia do uczczenia jakiejś wielkiej okazji, jubileuszu, wprowadzenia dużego produktu na rynek. Przykładów może być więc wiele, warto czasem zapytać się specjalisty z agencji, który na pewno doradzi nam najlepiej.

Posty powiązane

Podziel się opinią